Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. március 26., hétfő

A várva-várt hathetes növekedési ugrás...

Dovi napok óta háromóránként eszik, de két órán keresztül. Éjszaka is, pedig eddig maximum egy keléssel kibírta, de volt, hogy anélkül is.
Ráadásul valamelyik kétórás alvásom alatt azt álmodtam, hogy terhes vagyok. Valahogy nagyon gyorsan történtek a dolgok, először kiderült, utána valahogy magamat ultrahangoztam, kiderült, hogy fiú, aztán már szülnöm kellett volna, de én nagyon nem akartam. (Dovi meg valahogy csak 3 hónapos volt eközben.) Ráadásul a nevét se tudtuk eldönteni, sőt nem is beszéltünk róla, csak a szülőszobán. De mielőtt eldöntöttük volna, felébredtem, na, vajon mire? El se tudom képzelni, hogy lehet ezt ikrekkel csinálni.

6 megjegyzés:

  1. Nem annyira lehetetlen az, hogy a szülőszobán dől el a gyerek neve: a mellettem szülő szülés közben telefonon arról vitatkozott a férjével, hogy mi legyen a gyerek neve... :D

    VálaszTörlés
  2. Jelentem cumisüveg nem volt, de pszicho a személyemben igen:) Illetve még egy 22 hónapos is, akivel még a szülés előtt fociztam egyet az udvaron.
    A következővel már nem fogtok (ilyen szempontból) szenvedni igérem:)!!! Az első gyerek kicsit kisérleti nyuszi, ez van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt, hogy egyszerre szoptattad kettőjüket? Csak mert fizikailag nem tudom, hogy fér bele, ha most két Dovim lenne, tényleg fel sem állnék a fotelból...

      Törlés
  3. Egyetértek Eszterrel: az ikrek túlélhetőek (első 2 gyerekként is). Cumisüveg volt meg cici is, és egy szuper, segítő család. Hatalmas előnye, hogy Apa nem érzi azt, hogy bármiből is kimaradna: a mi esetünkben előbb tudott pelenkázni, mint én, aki három óránként 2x45 percet etettem. Hogy pszihológus kell-e azt döntsétek el ti...

    VálaszTörlés
  4. Hát látom, hogy Ti túléltétek valahogy, sőt olyat is látok, akinek a nyolc gyerekéből két ikerpár van, ők is túlélték, csak nem tudom (vagy nem akarom ;) ) elképzelni, hogyan... :)

    VálaszTörlés
  5. Fú, nem vagyok én tehénke, hogy egyszerre etessek kettőt:) De viccet félretéve, szerintem minden babának jár "csak kettesben anyával"-idő, szóval én is egymás után szoptattam, 13 hónapig. És úgy, megmondom őszintén, hogy a szülés után három hónapig járt hozzám napközben egy nagyon helyes asszony segiteni 8-5-ig, amikor más nem tudott. Én igy tudtam megoldani a három gyereket. S sokkal-de sokkal nyugodtabb voltam, mint az elsőnél. És mivel ketten voltunk a babákhoz, fel tudtuk kapni mindkettőt, ha sirtak. És megmondom őszintén, hogy késöbb éjszaka nem szoptattam, hanem gyorsan lefejtem, és fel se keltettem őket, hanem álmukban az ágyaik között guggolva, mindkét kezemmel cumisüveggel etettem. Fejlődik az ember, na. A kihivások elképesztően találékonnyá teszik az embert, meglátod!

    VálaszTörlés