Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. március 9., péntek

Pidjon haben, Purim

És íme a jegesmacicsalád. Nem teljesen értem, de csomóan azt hitték, nyulak vagyunk. Melyik nyúlnak van kicsi, kerek füle? Volt farkincánk is, jó az talán egy kicsit nyulasra sikerült, de akkor is.
Végre Másikat is sikerült rávennem, hogy beöltözzön. Remélem, jövőre már Dovi beszéli rá. Na jó, két év múlva.
 Ez pedig a pidjon haben. Dovi pont felébredt, nagy sikert aratott, mindenki odavolt, hogy milyen aranyos. Az is. És éjszaka is várakozáson felül teljesített.

Furcsa volt, hogy az elején, még a Megilaolvasáskor mikor a Másiknál volt Dovi, én próbáltam leülni, de nagyon nehezen találtam helyet, mert mire odaértem egy székhez, már mindig valaki leült. Rá kellett jönnöm, hogy már nem vagyok terhes, hogy mindenki körülöttem ugráljon, és ha nincs nálam a demonstrációs eszköz (Dovi), akkor az se látszik, hogy nemrég szültem. Ez jól esik (bár az se látszik, hogy kilométerekre milyen messze állok a versenysúlyomtól), de azért a sokáig ácsorgás még nem megy annyira jól.

Végül egy közös fotóval ünnepeltük meg, hogy én nem hiába szenvedtem eddig a szoptatással, Andrásnak meg mégsem kell mostantól újra pelenkáznia.

2 megjegyzés:

  1. miért, ti nem a rövidfülű nyúlcsalád vagytok?

    VálaszTörlés
  2. Ennyire futotta, erre is csak azért, mert kedden a Kiscápa nagyapja volt látogatóban, és vagy fél órára lefoglalta. A hatodiknál már fél kézzel fogok pompont csinálni. :)

    VálaszTörlés