Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. május 7., csütörtök

Amerika vs Magyarország


Mivel Egyesek :) állandóan kőrözöttes kenyérről beszélnek a blogjukon nekem is meg kellett találnom a módját, hogy csináljak. Csakhogy ez nem Európa, itt nincsenek olyan ritkaságok, mint túró meg juhtúró és főleg nem hívják őket semmi emberi nyelven. De hosszas (több hetes) keresgélés után ma megtaláltam a suk egyik eldugott kis boltjában, ahol még sok érdekes és drága sajtféle van. Ezen kívül vettem paradicsomot, paprikát meg hagymát, hogy megmutassam ezeknek az amerikaiaknak, hogy milyen is egy tisztességes lecsó. Ettől lett itthon kaja, de elfogyott a pénzem... Amúgy épp egy "Amerika" bulit tartanak, ami abból áll, hogy mindenkinek be kellett öltözni valami igazi amerikai jelmezbe. Találjátok ki, én minek öltöztem! Annyit segítek, hogy nem kellett a szomszédba mennem ruhákért és virág van az arcomon. :) De a legjobb a szupersztár jelmez lett! (Ayla-fönt)
Meg ami még új, hogy megkérdeztem a brácsaórákat Mike-tól, aki a programkoordinátor, vagy mi. Azt mondta, havonta 2 órát ki tud fizetni, ha lemondok az önálló konzultációról. Ezt elég könnyedén megtettem, azért annyi újdonságot nem mondott az a nő, és így is tudok találkozni vele, csak nem egyedül. Szóval most örülök!
Meg képzeljétek, ma tanultuk héberen a kajákat, és a tükörtojást hogy hívják? Becá ájin=Szemestojás!!!! Mint ahogy én hívom 0 éves korom óta...

4 megjegyzés:

  1. Az ott nem a te zoknid Aylán?

    VálaszTörlés
  2. Szal Pisti, most már biztosan tudhatod, hogy van vmi szuperhősös az kis feleségedben!:D

    VálaszTörlés
  3. Szia Nessz! Ayla nagyon szimpatikus, eljöhetnétek látogatóba vmikor :) vagy találkozzunk félúton?
    Puszi

    VálaszTörlés