Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. május 31., vasárnap

Mondtam már, hogy utálom a fényes fotópapírt?!

Szóval eljutottam végre megint nagyítani, mert ma nem kellett se krumplit se epret szedni meg sehova se menni. Így néz ki az iskola. Az Epreskerttel persze nem veheti fel a versenyt, de azért azt hiszem, nem rossz. És ezeket nagyítottam, csak képzeljétek hozzá, hogy jók a reprók. Lámpafénynél fényes papírral ez nem olyan könnyű...


Holnap meg megyünk három napra kirándulni, úgyhogy nem nagyon leszek internet közelben, de ha hazajöttünk, bepótolom.

1 megjegyzés:

  1. Nekem az utolsó tetszik leginkább! A Te képeid egyébként valahogy mindig az objektív és a szubjektív valóság keveredéséről szólnak, és ezt nagyon szeretem bennük. És sajnos csak ilyen hülyén és álbölcs módon sikerült megfogalmaznom a fönti mondatot... :)

    VálaszTörlés