Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. május 1., péntek

Ezennel a szőnyeg kérdést megoldottnak tekintem

Ugyanis van a földszinten egy szoba, és ott van egy csomó pokróc ledobálva. Egy kicsit nem figyeltem az ajtón lévő "STAFF ONLY" feliratra... Mindenesetre így már sokkal jobb lelépni a padlóra, és viszonylag olcsón megúsztam. ;) Előbb is eszembe juthatott volna.
Amúgy meg a brácsatanár kereső projekt harmadik fázisába lépett, úgymint több, mint egy hét próbálkozás, ide-oda telefonálgatás és keresgélés után találtam egy embert, aki végre nem egy X. másik ember számát adta meg, hanem egy időpontot. Persze csak egy hét múlvára, mert most pont elutazik. Már csak az a kérdés, mennyiért vállalja el. Megkérdeztem, mondott valami iszonyú magas árat, mondtam, hogy ez nekem sok. Azt mondta, menjek el, aztán megbeszéljük. Hát nem tudom, legalább a kétharmadát le kéne alkudnom...
Minden esetre addig is az egyik fiú gitározni tanít. Feladott 3 akkordot, azt kell gyakorolnom. :)

1 megjegyzés:

  1. Azért remélem értékelitek, hogy ennyi sok tök idegen embert felhívtam, ráadásul héberül!

    VálaszTörlés