Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. május 17., vasárnap

Hétvége


Voltam megint Annáéknál, ami ugye mindig jó. :) Csütörtök délután egy Haknászát széfer Tórával (szereztek egy új Tóratekercset, és annak az ünnepe) kezdődött a program, amit majdnem sikerült lekésnem a Jeruzsálemi tömegközlekedésnek köszönhetően (senki még egy rossz szót a BKV-ra!). Szóval Gergő várt rám egy jó darabig a központi pályaudvarnál, és amíg a busztól a találkozóhelyre rohantam, másik két 18-as buszt láttam jönni üresen. De mindegy, azért a két perc előnyért élvezhettem a nyári buszozás minden szépségét.
Aztán végül odaértünk, volt ott is tömeg, de legalább levegő is, meg hüpe a Tórának, meg nagyon hangos zene, meg lufik. Ezt a képet pedig Lióra csinálta Támiról meg rólam. :)
Ezek pedig a fiúk, akik épp bárheszt fonnak. :)
Ez pedig egy kép Lióráról is, mert úgy igazságos. (Itt még megvan a lufija :) )

Ma pedig az egyik órán jegyzeteltem egy mondatot 3 nyelven...
Meg valahogy megbetegedtem, úgy érzem. Olyan, mintha lázas lennék, de nem vagyok. :( Vettem be Mami-féle csodacsöppeket, ittam teát, aludtam, most várom, hogy legalább az aspirin +C meg a Rubophen hasson. Nem tudom, mitől lehet, talán, mert itt a nyár? Tényleg, most hétvégén már igazi izraeli nyár volt. Mondjuk lehet, hogy azért, mert itt ha 15 °C fölé megy a hőmérséklet, rögtön maximumra állítják a légkondit. Meg kéne nekik mutatni, hogy van rajta szabályzó is. Na mindegy, próbálom holnapra kikúrálni magam, mert érdekes téma lesz a Talmudos órán, a héberen meg kirándulunk valahova.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek ezek a gyerekek! Nekem főleg a két kisfiú tetszik, és a kipa meg külön nagyon aranyos rajtuk. Jó lehet, hogy van egy vallás, egy értékrendszer, aminek a szertartásain kiskoruk óta részt vesznek...

    Remélem, azóta elmúlt a betegséged, bár a leírtak alapján ezért nem hangzik annyira szörnyűnek :) Mit tartalmaznak a Mami-csodacsöppek??

    Puszi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. A kipákat most csináltam nekik. :) Most büszke vagyok. :)
    A betegségem mára eltűnt szerencsére. :) Azért hiányzik az a nap a fotólaborban.
    A Mami-csodacsöppek összetétele egész pontosan: Aetheroleum Herbae Officinalis gyógy- és fűszernövényekből készült illóolaj kompozíció.
    :)

    VálaszTörlés