Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. május 20., szerda


Na, ma volt az a nap, hogy megvettem a húsos tányéromat és a serpenyőt. Lábost nem tudtam szerezni, mert a legkisebb is több mint 100 sékel volt... Meg aztán mikor hazaértem és főzni kezdte, rájöttem, hogy evőeszköz meg keverő cucc sem ártott volna hozzá. Mindegy, van szép színes tányérom, meg ettem húsit is!
Ez meg a szép új órám, amit most szereztem/csináltam, mert a másiknak leszakadt a szíja, meg a kis pöcök is kiesett belőle. Majd otthon megcsináltatom, nem nagyon tudom a "kis pöcök" kifejezést héberül. :)
Ja, és itt is van faeper, és pont olyan gusztustalan a földön széttaposva, mint Pesten.
Ma meg voltunk kirándulni egy "pataknál". Volt vagy 10 méter hosszú, és a föld alatt folyt... Nem baj, azért átmásztunk a barlangján. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése