Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. május 6., szerda

Nagyítottam végre színeset :)


Persze a történet azért nem ilyen egyszerű, csak lelőttem a poént. Szóval találkoztam megint azzal a professzorral. Egész jókat mondott, ő is észrevette azokat a hibáimat, amikről eddig is tudtam. :) Aztán gondoltam nagyítok színeset. Hát az a labor is durván jó! Egy olyan hívógépük van, amibe egy kb. 1 méteres papír is beférne, és 4 perc alatt előhívja, fixálja, kimossa és megszárítja a képet. De azért jó sok idő elment, mire a szűrőket beállítottam, mert ugye először csináltam (ez azért kell, hogy jó színe legyen a képnek). Majd amikor végre jónak tűnt, csináltam egy képet fehér kerettel, amiből kiderült, hogy a papír, amit múlt héten vettem száznegyvenakárhány sékelért, lejárt. Úgyhogy visszavittem. Mondtam nekik, hogy adjanak másikat, de erre közölték, hogy nem lehet, vissza kell küldeniük előbb a Kodaknak, hogy vizsgálják meg, hogy a papír-e a rossz, és majd 2-3 nap múlva felhívnak. Szuper. Nem tehettem semmit, úgyhogy most várok. Azért szerencsére az egyik emberke volt olyan rendes, és adott nekem papírt.
Ami pedig a képen érdekes nekem, hogy ugye van ott egy rózsa. Meg beletettem rózsaszírmokat is. A színes papír és fotó működéséből következően ha arra a színre tettem a szirmot, ahol a képen is a rózsa volt, alatta fehér maradt. Mert a rózsaszirom is szűrőként működött, és pont azokat a színeket szűrte ki, amilyen a rózsa volt. Na mindegy, gondoltam, ez vicces. Azért tettem a zöldre is, hogy látszódjon a különbség, meg hogy legyen valami szép szín is a képen. De sajnos a levéllel nem működött igazán, mert túl vastag volt és nem ment át rajta a fény. Pedig jó lett volna, ha valami más szín is bejön a dologba. De majd keresek másféle leveleket, meg más színű virágokat is, hátha.

1 megjegyzés: