Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. május 4., hétfő

Az első produktív napom

Volt tegnap. Csak estére valahogy elfáradt a net, és nem töltötte fel a képeket a blogra ezért nem tudtam megírni ezt a bejegyzést.
Szóval ez itt fönt a héber dolgozatom :), amit tegnap osztott ki a tanár. (Igen, a 100 a százalékot jelenti)
Aztán volt egy másik órám, de arról inkább nem mesélek, mert nem illik bele a "produktív" képbe.
De aztán elmentem a fotósuliba és előhívtam életem első színes filmjeit:


Aztán meg nagyítottam este hétig egy csomót:Holnap meg találkozom megint azzal a professzorral, és ezt mind megmutatom neki. Meg aztán nagyítok is színeset! :) Ha már megvettem sok pénzért azt a fotópapírt...
Meg ma még gyakorolok és festek is. Hihetetlen, hogy otthon már évvége van és kipakolás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése