Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. május 20., szerda

Zseniális húgocskám

A következő beszélgetés zajlott le az imént köztünk:

Nóra: amúgy mér vagy nyűgös?
én: nem tudom, fáradt vagyok
és idegesít, hogy megint nem tanultam és megint nem gyakoroltam és
hogy három napja nem tudom elérni a brácsatanárt
pedig hívtam 100szor
Nóra: :S
én: az utolsó információm, hogy az előző (első) órát fél órával a
kezdete előtt lemondta
Nóra: szóval biztosan tudjuk h igazán utolérhetetlen

Na, ettől jó kedvem lett! :D

2 megjegyzés:

  1. Hát az a helyzet, hogy ez egy igazán a Nádas-sistersre jellemző beszélgetés volt... :P

    VálaszTörlés
  2. :)
    De ma, elertem! Vasarnap megyek! Mar majdnem sehehejonut mondtam, amikor felvette a telefont... (az az aldas, amit uj dolgokra mondunk: koszonjuk, hogy megertuk ezt a napot...)

    VálaszTörlés