Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. május 22., péntek

Jom Jerusáláim

Tegnap volt Jom Jerusáláim - Jeruzsálem napja. Úgyhogy elmentünk a Kotelhez, ahol óriási bulit meg táncoló embereket találtunk. Meg volt tűzijáték is:
Aztán elmentünk a Ben Jehudára körülnézni, meg fagyit enni. Hát ez a fagyi kicsit más, m int a Pesti... (attól eltekinve, hogy ez kóser) 8 sékel volt egy gombóc, 14 kettő. Gondoltam, na jó, veszek kettőt, jó drága, de most az egyszer. Előre kellett fizetni, és a blokkot oda kellett adnom a pultnál. Aztán mondtam, hogy mit kérek, és vártam, hogy mint Pesten, ahol fordított arányban van a gombóc ára a nagyságával, majd itt is jól lehúzkodják a szélén. De nem. Sőt. A két gombóc kb 5 pestinek felelt meg. Aztán megkérdezték, hogy kérek-e tejszínhabot rá... Meg ki volt téve mindenféle öntet meg kis színes bogyók is.
Aztán alig bírtam megenni. Legközelebb egy gombócot eszem, az biztos!

4 megjegyzés:

  1. A félreértések elkerülése végett, ez a fagyi abban is különbözik az otthonitól, hogy nem csak a tölcsér tetején van némi fagyi, hanem tele van az aljáig...

    VálaszTörlés
  2. én hármat is megennék belőle :)

    VálaszTörlés
  3. Ha itt lennél, és elmehetnénk együtt...

    VálaszTörlés