Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. március 12., csütörtök

:)

Csak hogy ne higgyétek, hogy minden olyan rossz itt, elmesélem, hogy tök jó órám volt ma. :) A címe "jewish texts", gyakorlatilag Talmud. Tök jó fej a tanár (egy ortodox rabbi), egész jól értem a dolgot, van szünet a közepén, és olyan dolgokról van szó, aminek a nagy részét tudom. :) Ez azért jó, mert szokom legalább az angolt, hogy amikor már komolyabb dolgok lesznek, akkor is értsem. Mondjuk valószínűleg én tudok a legtöbbet a csoportból. Ez persze nem nekem dicséret, hanem a többiekre nézve ciki.

Meg ki is mostam a cuccaimat, meg meg is szárítottam őket. Meg találkoztam Mariannal, úgyhogy tök jó napom volt. Holnap megyünk együtt a sukra bevásárolni Sábeszre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése