Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. március 2., hétfő

Mai események:
  • sok-sok amerikai beszéd
  • vásárlás közösen (sajt :) )
  • sok előadás mindenféléről szintén amerikaiul
  • héber teszt - jobban ment, mint gondoltam
  • nem volt idő átalakítót venni a notebookhoz, aminek a dugója fél mm-rel nagyobb a konnektornál
  • este pedig vacsival csábítottak el egy idióta és fárasztó "have fun" játékra
  • de napközben azért annyira nincs hideg, csak este hűl le (kell vennem melegítőt)
  • melegvíz csak akkor van, ha egy órával hamarabb bekapcsoljuk a bojlert, mert spórolni kell
  • fűteni csak keveset lehet, mert spórolni kell
  • ez Izrael, nem Skócia
  • ehhez képest kőpadló van a szobában
  • asszem ennyi

5 megjegyzés:

  1. Szia Fájgék Legkedvesebbike! :)
    Kitolás, hogy fázol...Pont ott és pont most??? Együttérzek.
    Van vki a szobatársak közül, aki szimpatikusabb?
    A kajával nem spórolnak?
    Ezek a zsidók... :)

    VálaszTörlés
  2. Eszter Nagyon gondolok Rád. Biztos vagyok benne, hogy nagyon sokat fogsz tanulni ez alatt a fél év alatt. Drukkolok,hogy hamar melegebbre forduljon az idő. ÉS ha teheted azért fürödjél jó forró vízben, hogy legalább egyszer egy nap jól átmelegedj. Én düsseldorfban hasonló spórolási körülmények között melegítő palackkal aludtam :-)
    Puszi
    Egyébként Barbi férjhez ment, csak, hogy szolgáltassak egy kis itthoni pletyit :)http://picasaweb.google.hu/nonoschwartz/BarbiEsImiEskuvo?authkey=Gv1sRgCMnVr7upgPam9wE#
    de ne szólj senkinek

    VálaszTörlés
  3. szia Eszter!
    koszi h engem is hozzaadtal a blogodhoz! nagyon orultem neki:) es érdekldove olvasom majd a torteneseket. Legy jo es oltozz melegen!Mint mi idehaza:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Fura mert en is azt hittem hogy a tavaszba jovok Spanyolorszagba, errefel itt is huvosek vannak mostanaban.Volt szerencse par jo meleg nap is de a lakasban mi is sparolunk es fagyunk meg.Nagyon fura a ko padlo es az foleg, hogy nincs szonyeg.Legalabb hideg idore kitalalhattak volna hogy legyen szonyeg.jo, hogy a melegben a huvos kore kellemes ralepni, de azert nem kell tulzasba esni.
    En is mindegyre angolul kell beszeljek, mert a lakotarsaimmal csak ugy tudok ertekezni.Meglepett, hogy azert valamit ertek a nyelvbol mikozben soha nem tanultam semmit.
    Neked hogy meny a nyelv?Kell suliba jarj festeni?Nekem szerencsem van es a leglazabb tanarhoz kerultem.Laza olyan ertelemben, hogy engedi hogy azt csinaljak amit akarok es ott ahol akarom es minden szerdan konzultacio.Most tanuljak itt a hideg meleg es sotet vilagos szinek hasznalatat...azert annal kicsit tobbre vagyok kepes.majd ha messz suliba kivancsi leszek hogy milyen.
    orulok a blogodnak...en lusta vagyok blogozni....

    VálaszTörlés
  5. Addig is küldünk meleget... ehhez nem kell kinyitni az ablakot :)))
    Amúgy örülj neki, hogy two-in-one dolgod van, még Amerikába se kell menni és máris ott vagy
    soksoksokpuszi
    Mmi

    VálaszTörlés