Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. március 18., szerda

Végre

Ma voltam kiállítást nézni! :) kettőt is láttam rögtön, az első felejthető volt, tájképek, emberek, tenger... A második nagyon jó volt, kár, hogy 3 Litván művész állított ki. Hát ezzel sem kerültem közelebb az izraeli művészethez... viszont találkoztam egy emberrel ma, aki tart valami izraeli művészet órát, és heti egy kiállításnézés is van. (Pont, mint Beke :) ) Talán az érdekesebb lesz, bár az emberke képei elég gázok... Mint kiderült, ő is kiállított a Merkazban, ahol voltam tegnap a megnyitón, de nem azok között a kevesek között volt, akik valami művészethez közelit alkottak... Ezt azért nem mondtam meg neki. :) De ez a Litván nagyon jó volt. Meg majd elmegyek az Izrael Múzeumba is nemsokára, csak arra egy egész nap kell.




1 megjegyzés:

  1. nem lehet hogy közel kerültél az izraeli művészethez, csak nem vetted észre, mert ami szerintük az, az szerinted nem? :D

    Amúgy szorgalmasan olvaslak... Nagyon szupi a blog!!! :D
    Örülök, hogy jól érzed magad!

    VálaszTörlés