Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. március 1., vasárnap

Itt vagyok

Most, este fél 9-kor sikerült először leülnöm 5 percnél hosszabb időre a szobámban. Ahhoz képest, hogy reggel 7-kor indultam, nem is rossz... (A repülő késett, a 10 személyes taxi engem rakott ki utoljára, kb 3* megnézhettem egész Jeruzsálemet és amikor megjöttem, mi volt a program??? Hát persze: ismerkedő játékok.) Kiderült, hogy nem kellett volna úgy izgulnom amiatt, hogy minden szobatársam amerikai lesz, mert mindenki amerikai. Illetve egy lány kanadai, de ebből a szempontból mindegy. Amúgy egész kedvesek, csak nem igazán értem őket. :s
Ja persze a notebooktöltő nem megy bele a konnektorba, úgyhogy holnap kell vennem átalakítót.
És a bérelt telefon két embernek nem érkezett meg, hát nem én vagyok az egyik?!
Amúgy jól vagyok, csak iszonyatosan fázom, ami nem igazság, úgy volt, hogy itt tavasz van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése