Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. március 29., vasárnap

Szombat + egyebek

Tök jó volt a szombatom, mert vacsorára is meg ebédre is vendégségbe mentem. :) Szóval semmi főzés. :) Péntek este a program egyik szervezője hívott meg. először elmentünk zsinagógába, valami jó kis éneklős helyre. A lány, aki velem volt, most volt először olyan helyen, ahol el vannak választva a nők és a férfiak... A vacsorán kb. 10-en voltunk, kedvesek voltak, nyilván mindenki angol anyanyelvű... Nem értem én ezt, mások is laknak ebben az országban?! Mert hogy a szombati ebéd szintén angolul zajlott az egyik tanáromnál, akik egyben az itteni fogadott családom is. Valószínűleg náluk leszünk a széderen is. Azért jó lesz. :)

Meg voltam pár napja azon a tanuláson. Háááát.... Végülis érdekes volt először életemben élőben látni egy női rabbit... Mindegy, nem ez volt a baj, hanem, hogy nem tanultunk semmit. Valami furcsa meditáció szerűséggel kezdte (de én csaltam és nyitva volt a szemem ;) ), aztán éneklés, majd megmutogatta a férje (rabbi+festő) által festett hágádát. Tényleg szép volt mondjuk. Megerősítette bennem az elhatározást, hogy én is illusztráljak hágádát. Aztán tanulás gyanánt megkérdezte, hogy van-e valami kérdésünk Peszahról.

Művészet ügyben próbálok haladni. Úgy volt, hogy elmegyek két napra Cfátra körülnézni ezügyben, de nem tudok, mert pont akkor van találkozóm a professzorral, aki havonta egyszer nagy kegyesen a rendelkezésünkre áll... Mindegy. Festettem még kétszemű lakótévéket (házakat) meg foltokat együtt. Most akkor kérdés, hogy lehet-e együtt konkrét festészet az ábrázolással. De rá fogok jönni a titokra, mire diplomáznom kell. :)
Ezt meg ma láttuk:

Ezek meg az idióta többiek, amikor buszra várnak:


Azért kedvesek. :)

2 megjegyzés:

  1. Peszah = az egyiptomi kivonulás ünnepe
    Széder = Peszah első estéje
    Hágádá = a kivonulás történetét és a Széder est rendjét tartalmazó könyv

    VálaszTörlés
  2. nekem tetzik az a kép!már amit festettél:D
    úgyhogy stpi-stopi az az enyém!és erről nem vitatkozom senkiel!

    VálaszTörlés