Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. március 7., szombat

Első szombat

Úgy volt, hogy péntek este bemegyünk az óvárosba, és ott imádkozunk. Kérdeztem Yonitot a madrichát, hogy akkor mégis mikor gyújtsak gyertyát? Azt mondta, hogy itthon, indulás előtt és majd gyalog megyünk. Meg is írta mindenkinek, hogy gyaloglás lesz. Gondoltam, minden rendben, meggyújtottam a gyertyát, lementem, és kiderült, hogy jön egy busz, és azzal megyünk... Remek. Szerencsére itt volt Mike, aki valamilyen vezetőféle, de ő legalább tart szombatot. Kissé leteremtette Yonitot, de ettől még gyalogolnom kellett. Még jó, hogy az egyik lány (Stefanie) eljött velem. Szerencsére ő elég sokat beszél, úgyhogy nekem nem kellett annyit. :) Végül a Falnál imádkoztunk, ami nagyon jó volt. Vicces volt, hogy kb 20 féle szertartás zajlik egyszerre. Voltak egyedül vagy gyerekekkel lévő asszonyok, lányok, mindenféle csoportok, körben éneklő katonák, és legalább ötször hallottam a Mizmor leDávidot...

1 megjegyzés:

  1. Fájgeeszter!A Falnál imádkozni!!! és sabatkor! Ezért érzek némi sajogást...
    Yonit meg monnyon le!

    VálaszTörlés